Polityka Prywatności MJM Brokers Sp. z o.o.
Informacja o Administratorze danych osobowych:
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma MJM Brokers Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000686204, będącą brokerem ubezpieczeniowym - zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego nr 2367/17 („Administrator”).
Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres email: ado@mjmbrokers.pl lub pisemnie - pod następującym adresem korespondencyjnym:
MJM Brokers Sp. z o.o.
ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Informacja o Inspektorze Danych Osobowych:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych.
Kontakt do IOD:
Łukasz Onysyk – ado@mjmbrokers.pl
Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawie prawna ich przetwarzania:
Cele, dla których możemy przetwarzać informacje osobowe oraz podstawa prawna do ich przetwarzania, będą się różnić w zależności od sytuacji i Państwa potrzeb:
- Cele kontaktowe
Jeżeli zdecydujecie się Państwo na kontakt z nami wykorzystując podane do wiadomości dane kontaktowe oraz opublikowany na naszej Stronie formularz kontaktowy, podstawą prawną do przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – „RODO”, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na zapewnieniu właściwej obsługi Państwa żądań i pytań i udzielaniu na nie odpowiedzi. - Cele rekrutacyjne
Jeżeli zdecydujecie się Państwo na wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym poprzez uzupełnienie formularza rekrutacyjnego dostępnego na naszej Stronie, podstawą prawną do przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy), art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny wynikający z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes polegający na zabezpieczeniu Administratora prze ewentualnymi zarzutami wynikającymi z roszczeń związanych z procesem rekrutacji. - Cele związane z rozpatrzeniem reklamacji
Jeżeli zgłosicie Państwo wobec nas roszczenia, w celu udzielenia pomocy w zakresie obsługi świadczeń oraz rozpatrywania procesu reklamacji, podstawą prawną do przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych będzie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze, wynikający z art. 5 ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym - w zakresie przetwarzania danych osobowych w związku z rozpatrywaniem reklamacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest prowadzenie korespondencji z osobami, które m.in. zgłosiły reklamację – w zakresie w jakim korespondencja nie dotyczy rozpatrywania reklamacji, a także możliwość dochodzenia i obrony przed roszczeniami. - Cele związane z funkcjonowaniem plików cookies
W celach funkcjonowania plików cookies w zakresie koniecznym do działania Strony („cookies konieczne”), podstawą prawną przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO (prawnie uzasadniony interes, tj. ocena i poprawa naszej Strony internetowej i świadczonych usług oraz opracowywanie nowych funkcji, ofert i usług), natomiast w zakresie działania plików cookies („cookies wydajności” i „cookies funkcjonalne”) służących celom statystycznym i analitycznym – art. 6 ust.1 lit. a) RODO (Państwa zgoda).
Informacja o okresie przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub ustania celu dla jakiego dane te zostały zgromadzone, chyba że konieczne będzie przechowywanie ich przez dłuższy okres bądź taka ewentualność będzie dopuszczona przez przepisy prawa bądź zdefiniowana w umowie. Możemy przechowywać informacje osobowe przez dłuższy okres, jeśli wymagają tego nasze zobowiązania regulacyjne lub zobowiązania z tytułu zawodowej odpowiedzialności odszkodowawczej lub jeśli uważamy, że jest to konieczne w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony naszych praw i interesów prawnych lub praw i interesów innych osób.
Informacja o odbiorcach danych oraz o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu
Administrator oświadcza, że nie sprzedaje, nie udostępnia i nie przekazuje zgromadzonych do przetwarzania danych osobowych innym osobom lub instytucjom, za wyjątkiem podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia (np. usługi księgowe, kadrowe oraz IT), przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Państwu prawo do:
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – gdy podstawą prawną przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora;
- Dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii;
- Sprostowania nieprawidłowych danych osobowych oraz uzupełnienia danych niekompletnych;
- Usunięcia Pani/Pana danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym);
- Ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Pozostałe informacje
W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
Bezpieczeństwo i przechowywanie informacji:
MJM Brokers Sp. z o.o. zapewnia najwyższe standardy ochrony powierzonych nam danych osobowych, czego świadectwem jest obowiązująca w Spółce Polityka Bezpieczeństwa Informacji.