Reklamacje – klauzula informacyjna
Kto będzie Administratorem Pani/Pana danych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie MJM Brokers sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-797, ul. Franciszka Klimczaka 1 (dalej: Administrator), z którym można kontaktować się bezpośrednio na adres wskazany powyżej lub za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych.
Czy wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych?
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: ado@mjmbrokers.pl
Po co nam Pana/Pani dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielania przez Administratora pomocy w zakresie obsługi świadczeń oraz rozpatrywania procesu reklamacji.
Podstawą prawną do przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych będzie:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze, wynikający z art. 5 ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym - w zakresie przetwarzania danych osobowych w związku z rozpatrywaniem reklamacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
- art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest prowadzenie korespondencji z osobami, które m.in. zgłosiły reklamację – w zakresie, w jakim korespondencja nie dotyczy rozpatrywania reklamacji, a także możliwość dochodzenia i obrony przed roszczeniami.
Kto może być odbiorcą Pani/Pana danych?
Administrator oświadcza, że nie sprzedaje, nie udostępnia i nie przekazuje zgromadzonych do przetwarzania danych osobowych innym osobom lub instytucjom, za wyjątkiem podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia (np. usługi księgowe, kadrowe oraz IT), przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.
Przez jaki okres będziemy przechowywali Pani/Pana dane?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na czas rozpatrywania reklamacji, w tym wymiany wiadomości między Panią/Panem a Administratorem lub do momentu przedawnienia roszczeń, jednak nie dłużej niż 5 lat licząc od roku następującego po roku, w którym udzielono odpowiedzi na reklamację, chyba że odpowiedni przepis prawa stanowi inaczej.
Czy podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkowe?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne, zaś brak ich podania skutkować będzie brakiem możliwości udzielenia przez nas odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość przesłaną do Administratora.
Jakie przysługują Pani/Panu uprawnienia?
Przysługuje Państwu prawo do:
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – gdy podstawą prawną przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora;
- Dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii;
- Sprostowania nieprawidłowych danych osobowych oraz uzupełnienia danych niekompletnych;
- Usunięcia Pani/Pana danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym);
- Ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
W przypadku stwierdzenia przez Panią/Pana niezgodnego z prawem przetwarzania przez nas danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Czy będziemy przetwarzali Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji?
Nie będziemy przetwarzali Pani/Pana danych osobowych w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.